Vrácení zboží v zákonné lhůtě bez udání důvodu

 

Říkáme sice v zákonné lhůtě, ta je ale jen 14 dní.

My pro vás tuto lhůtu prodlužujeme na více než dvojnásobek - na 30 dnů. A navíc - pokud budete zboží vracet přes Zásilkovnu, zaplatíme za Vás i cestu zboží zpět k nám.

 

Jak tedy vrácení zboží bude probíhat?

  1. Na stránce Zásilkovny si vyberte pobočku, která Vám nejlépe vyhovuje a odkud později odešlete vrácené zboží.
  2. Napište nám email, kde uvedete váš požadavek na vrácení zboží. Uveďte, které zboží budete vracet a ideálně uveďte číslo faktury nebo objednávky. Také nám v tomto emailu sdělte vybranou pobočku Zásilkovny, kde balíček se zbožím podáte. Nezapomeňte prosím také napsat Vaše kontaktní údaje (emailovou adresu) a číslo účtu, na které chcete zaslat peníze. Pokud vracíte celou objednávku, vrátíme Vám i cenu za poštovné.
  3. Vyčkejte na zprávu od nás. V té Vám sdělíme číslo zásilky, které poté nahlásíte na pobočce Zásilkovny. Tam na balíček nalepí štítek a balíček převezmou a doručí k nám. Zboží prosím důkladně zabalte, abyste minimalizovali možnost poškození při přepravě.
  4. My po obdržení balíčku zboží zkontrolujeme (neměly by na něm být patrné stopy používání, mělo by být kompletní) a v případě, že je vše v pořádku Vám bez zbytečných odkladů, nejpozději do 14 dnů, pošleme na Váš účet vrácené peníze.
  5. Pokud se rozhodnete odeslat zboží prostřednictvím jiného přepravce, budou náklady na cestu zboží k nám na vás, V takovém případě odešlete zboží na adresu: Karel Stix, Revoluční 472, 664 53 Újezd u Brna

 

Budeme také rádi, pokud nám sdělíte, proč jste se rozhodli zboží vrátit. Je to pro nás důležitá zpětná vazba, která nám pomůže zlepšovat naše služby.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení