Vrácení zboží v zákonné lhůtě bez udání důvodu

 

Říkáme sice v zákonné lhůtě, ta je ale jen 14 dní.

My pro vás tuto lhůtu prodlužujeme na více než dvojnásobek - na 30 dnů. A navíc - pokud budete zboží vracet přes Zásilkovnu, zaplatíme za Vás i cestu zboží zpět k nám.

 

Jak tedy vrácení zboží bude probíhat?

  1. Na stránce Zásilkovny si vyberte pobočku, která Vám nejlépe vyhovuje a odkud později odešlete vrácené zboží.
  2. Napište nám email, kde uvedete váš požadavek na vrácení zboží. Uveďte, které zboží budete vracet a ideálně uveďte číslo faktury nebo objednávky. Také nám v tomto emailu sdělte vybranou pobočku Zásilkovny, kde balíček se zbožím podáte. Nezapomeňte prosím také napsat Vaše kontaktní údaje (emailovou adresu) a číslo účtu, na které chcete zaslat peníze. Pokud vracíte celou objednávku, vrátíme Vám i cenu za poštovné.
  3. Vyčkejte na zprávu od nás. V té Vám sdělíme číslo zásilky, které poté nahlásíte na pobočce Zásilkovny. Tam na balíček nalepí štítek a balíček převezmou a doručí k nám. Zboží prosím důkladně zabalte, abyste minimalizovali možnost poškození při přepravě.
  4. My po obdržení balíčku zboží zkontrolujeme (neměly by na něm být patrné stopy používání, mělo by být kompletní) a v případě, že je vše v pořádku Vám bez zbytečných odkladů, nejpozději do 14 dnů, pošleme na Váš účet vrácené peníze.
  5. Pokud se rozhodnete odeslat zboží prostřednictvím jiného přepravce, budou náklady na cestu zboží k nám na vás, V takovém případě odešlete zboží na adresu: Karel Stix, Revoluční 472, 664 53 Újezd u Brna

 

Budeme také rádi, pokud nám sdělíte, proč jste se rozhodli zboží vrátit. Je to pro nás důležitá zpětná vazba, která nám pomůže zlepšovat naše služby.